Jäsenkirje 1_18

Turussa 7.3.2018

Hei,

Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 24.02.2018 Helsingissä. Vuonna 2018 hallituksen tehtävät jakautuvat seuraavasti:

Kirsti Lehtonen              IAAS edustaja

Varsinaiset jäsenet:
Tiina Hellman                varapuheenjohtaja
Marja Piirainen             sihteeri
Anne Bergström           jäsensihteeri – jäsenrekisteri
Mari Grönblom             koulutussihteeri

Varajäsenet:
Leena Mäntylä             varasihteeri
Sari Ojala                      sponsorit
Anita Kenakkala           jäsensihteeri – jäsenkirjeet
Meri Laukkanen
Pia Forsell

Annamari Tanttu         rahastonhoitaja

Apurahahakemuksia tuli tällä kertaa kaksi. Apuraha myönnettiin Mia Mäntylälle ja Jonna Pipsalle. Molemmat saivat 139€:n apurahan anestesiahoitajien maailman kongressiin (WCNA 2018) matkustamiseen.

Päiväkirurgian Euroopan kongressi järjestetään tänä vuonna toista kertaa. Tällä kertaa kongressi pidetään Budapestissa 11.-12.5.2018.
Katso tarkemmin http://www.iaaseuropeancongress2018.com/

Syksyn 2018 päiväkirurgisen koulutuksen ohjelma on valmistunut. Perinteiseen tapaan koulutus järjestetään Tampereella Hotelli Scandic City:ssä 20.-21.9.2018. Ensimmäistä kertaa toteutamme koulutuksen yhteistyössä Suomen päiväkirurgisten anestesiologien SUOPAn kanssa. Tarjoamme siis kaksipäiväisen koulutuksen, jossa torstaina sinulla on mahdollisuus paneutua yleisesti päiväkirurgian ajankohtaisiin asioihin ja perjantaina perehtyä gynekologisen päiväkirurgisen potilaan erityiskysymyksiin.

Ilmoittautumaan pääset toukokuussa – seuraa nettisivujamme osoitteessa www.paivakirurginenyhdistys.org.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään Helsingissä ravintola Itsudemossa (entinen TangDynasty) 21.4.2017 klo 12-15.  Kutsu ja esityslista ohessa.  Kokous on avoin kaikille jäsenille. Syyskokouksessa yhdistys päätti edelleen olla keräämättä jäsenmaksua, joten olet jäsen niin kauan, kun tavoitamme sinut jäsenkirjeellä tai itse ilmoitat erostasi.

Aurinkoista lopputalvea toivotellen,

Kirsti Lehtonen