Turussa 1.5.2018

Hei,

Yhdistyksen hallitus piti kevätkokouksen 21.4. Helsingissä ravintola Itsudemossa.

Kokous myönsi hallitukselle ja muille vastuullisille vastuuvapauden.

Yhdistyksen seuraavat koulutuspäivät järjestetään edellisten vuosien tapaan Tampereen Scandic Cityssä. Tällä kertaa koulutuspäivä järjestetään yhteistyössä Suomen Päiväkirurgisten Anestesiologien kanssa 20.–21.9.2018. Koulutuspäivän ohjelma on valmis. Ensimmäisen päivän ohjelma koostuu päiväkirurgian ajankohtaisista teemoista. Toisena päivänä keskitytään Gynekologiaan päiväkirurgiassa. Voit ilmoittautua tästä.  Odottelemme ilmoittautumistasi.

Lukiessasi tätä jäsenkirjettä on Euroopan kongressi Budapestissa jo ovella. Seuraava 13. maailman kongressi järjestetään 2019 jälleen Euroopassa Portugalissa (http://www.iaascongress2019.com/ ), joka on jo inhimillisemmän matkan päässä. Nyt siis joukolla säästämään seuraavaa maailman kongressia varten. Ja yhdistykseltähän voit anoa apurahaakin sitä varten.

Hyvää Vappua toivotellen,