Jäsenkirje 5_17

Turussa 15.11.2017

Hei kaikki jäsenet,

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin Meilahden sairaalassa Helsingissä 4.11.2017 klo 12 – 15. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa edelleen Kirsti Lehtonen. Muutoin kokoonpanossa tapahtui pieniä muutoksia. joista kerromme tarkemmin järjestäytymiskokouksen jälkeen helmikuussa. Kokous päätti myös jatkaa edelleen jäsenmaksuttomalla linjalla.

Edellisten vuosien tapaan yhdistys julistaa apurahan haettavaksi. Hakuohjeet löydät tämän jäsenkirjeen liitteestä. Toivomme runsaasti hakijoita. Ensi keväänä on IAAS:n Euroopan kongressi Budapestissa. 10.-12.5.2018.

Yhdistyksen seuraavaa koulutuspäivä järjestetään edellisten vuosien tapaan Tampereen Scandic Cityssä 21.9.2018. Päivän teemana on Päiväkirurginen gynekologia. Päivän ohjelma on jo melkein valmis – seuraa kotisivujamme www.paivakirurginenyhdistys.org .  Ohjelma julkaistaan myös Facebook -sivuillamme. Mahdollisesti SUOPA (Suomen päiväkirurgiset anestesiologit järjestävät koulutuspäivän samassa paikassa edellisenä päivänä. Katsotaan, saammeko 2-päiväisen koulutuksen tällä tavalla aikaiseksi.

Omasta ja hallituksen puolesta kiitän kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotan kaikille mukavaa joulun odotusta!

Kirsti Lehtonen

Suomen Päiväkirurginen yhdistys ry