Jäsenkirje 1_19

Turussa 12.2.2019

Hei,

Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 26.1.2019 Helsingissä.

Puheenjohtaja
Kirsti Lehtonen IAAS edustaja

Varsinaiset jäsenet:
Marja Piirainen sihteeri
Anne Bergström jäsensihteeri – jäsenrekisteri
Mari Grönblom koulutussihteeri
Meri Laukkanen vararahastonhoitaja

Varajäsenet:
Leena Mäntylä varapuheenjohtaja
Anita Kenakkala näytteilleasettajat
Annamari Tanttu rahastonhoitaja

Apurahahakemuksia tuli määräaikaan 26.1.2019 mennessä tällä kertaa 12. Kaikille hakijoille myönnettiin 150€ apuraha IAAS:n maailman kongressiin.  Kongressi järjestetään Portugalin Portossa 27.-30.5.2019. Edustajia on tällä hetkellä ainakin 25 maasta ja hetki sitten suomalaisia oli ilmoittautunut eniten. Katso tarkemmin http://www.iaascongress2019.com/. Huhtikuun alkuun asti ehdit vielä ilmoittautua edulliseen 180€ hintaan.

Syksyn 2019 päiväkirurgisen koulutuksen ohjelma on valmistunut. Koulutus järjestetään viime vuoden tapaan Tampereella Hotelli Scandic Rosendahl:ssa 20.9.2019. Tällä kertaa paneudumme urologisen päiväkirurgisen potilaan erityiskysymyksiin. Alustava ohjelma on jäsenkirjeen liitteenä. Ilmoittautumaan pääset toukokuussa – seuraa nettisivujamme osoitteessa www.paivakirurginenyhdistys.org

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään Helsingissä 27.4.2017 klo 12 alkaen.  Laita päivämäärä jo kalenteriin. Kutsun saat lähempänä, kun kokouspaikka varmistuu.

Aurinkoista lopputalvea toivotellen,

Kirsti Lehtonen