Jäsenkirje 2_19

Turussa 24.3.2019

Hei,

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään Helsingissä 27.4.2019. Kokouspaikkana on ravintola Meiccu Helsingin Meilahdessa osoitteessa Pihlajatie 34. Aloitamme kokouksella klo 12.30 ja jatkamme brunssilla 13.30. Löydät ravintolan Kuusitien ja Pihlajatien risteyksestä. Kulku ravintolaan on rakennuksen päädystä ja itse ravintola sijaitsee toisessa kerroksessa. Kyse on jo 1946 nimellä Ravintola 11 ensimmäistä kertaa avatusta meilahtelaisravintolasta, joka avattiin nyt helmikuussa nimellä Meiccu. Kutsu kokoukseen ja esityslista ovat vielä erillisinä liitteinä. Tervetuloa kokoukseen ja sen jälkeen brunssille kortteliravintoloiden helmeen Meiccu’un!

Päiväkirurgian maailmankongressi Portugalin Portossa 27.-30.5.2019 lähestyy. Vielä huhtikuun alkuun asti ehdit ilmoittautua edulliseen hintaan 180€. Katso tarkemmin http://www.iaascongress2019.com/. Muutama viikko sitten suomalaisia ilmoittautuneita oli edelleen eniten (45 ilmoittautujaa). Norjalaiset uhkailivat kuitenkin perässä 41 osallistujalla, joten vielä voisimme yrittää varmistaa etumatkaa.

Syksyn 2019 päiväkirurginen koulutus järjestetään viime vuoden tapaan Tampereella Hotelli Scandic Rosendahl:ssa 20.9.2019. Tällä kertaa paneudumme monipuolisesti urologisen päiväkirurgisen potilaan erityiskysymyksiin. Perehdymme myös kosketusvarotoimiin päiväkirurgisen potilaan hoidossa ja aina ajankohtaiseen potilasohjaukseen.  Päivän päättää cocktail ja terveiset Portosta. Alustava ohjelma on jälleen tämän jäsenkirjeen liitteenä. Löydät sen myös nettisivuiltamme, jonne myös ilmoittautumislinkki avautuu toukokuussa. Seuraa siis nettisivujamme osoitteessa www.paivakirurginenyhdistys.org

Aurinkoista kevättä toivotellen,

Kirsti Lehtonen