Jäsenkirje 3_17

Helsingissä 2017-06-20

Hei kaikki jäsenet,

Yhdistyksen seuraava koulutuspäivä järjestetään edellisten vuosien tapaan Tampereen Scandic Cityssä 22.9.2017 ja samalla juhlitaan 10-vuotiasta yhdistystä. Koulutuspäivän ohjelma on valmis ja löydät sen liitteestä. Päivän teemana on KNK-potilas päiväkirurgiassa.

Hinta 130€ ilmoittautuessa 30.06.2017 mennessä, sen jälkeen 180€ ei jäsenet, 80€ opiskelijat, sisältää kahvi x 2 ja lounas. Sitova ilmoittautuminen 10.09.2017 mennessä Annamari Tantulle (etunimi.sukunimi at gmail.com). Ilmoita laskutusosoite ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujaluetteloa varten tarvitsemme tiedon työpaikastasi, mainitse myös klinikka. Kysy edullisia hotelliyöpymispaketteja osoitteesta: www.scandichotels.fi

Yhdistyksemme koulutuspäivää edeltävänä iltana torstaina 21.9. meille on tarjoutunut mahdollisuus tehdä tutustumiskäynti Tampereella sijaitsevaan Otoplug’iin. Otoplug on 1983 perustettu tamperelainen yritys, erikoisalanaan korkealaatuiset korva-, nenä-, ja kurkkutautien tuotteet. Heidän toimitiloissaan on meille tarjolla pientä ohjelmaa, yrityksen perustaneen korvalääkärin esitys ja kevyt illallinen. Yhteiskuljetus järjestetään Hotelli Scandic Cityn luota. Tiedotamme tarkemmin lähempänä koulutuspäivää.

• Jos haluat mukaan, mainitse siitä ilmoittautumisesi yhteydessä.
  • Jos olet jo ilmoittautunut, ilmaise halukkuutesi vastaamalla koulutuspäivän ilmoittautumisesta saamaasi varmistuspostiin.

Odottelemme ilmoittautumistasi. Tarttukaa myös mahdollisuuteen lähteä tutustumiskäynnille Otoplug’iin!

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää toivotellen,

Kirsti Lehtonen

Suomen Päiväkirurginen yhdistys ry