Jäsenkirje 6_19

Hei kaikki jäsenet,

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään Helsingissä Villi Wäinössä 13.11.2019 klo 18.00 alkaen. Kutsu ja esityslista ovat ohessa. Kokous on avoin kaikille jäsenille. Jos haluaisit päästä vaikuttamaan seuraaviin koulutuspäiviin ja niiden sisältöön, on sinulla siihen mahdollisuus. Yhdistyksen hallituksessa on tilaa uusille, innokkaille jäsenille. Hallitus kokoontuu sääntömääräisten kevät- ja syyskokousten lisäksi yleensä vain alkuvuodesta järjestäytyäkseen ja opintopäivien yhteydessä suunnitellakseen seuraavat päivät. Muutoin yhteyttä pidetään sähköpostin ja whatsapp’in välityksellä. Tule rohkeasti mukaan toimintaan!

Yhdistyksen kymmenes koulutuspäivä järjestettiin viime vuoden tapaan Tampereella Scandic Rosendahl’issa 20.9.2019. Päivän teemana oli Urologinen potilas päiväkirurgiassa. Paikalla oli reilut 50 aktiivista kuuntelijaa ja keskustelijaa. Kiitos mukana olleille!

Ensimmäistä kertaa käytössä olleen viestiseinän välityksellä ja kirjallisen palautteen kautta saimme palautetta. Käytännön järjestelyihin ja ruokatarjoiluun oltiin tyytyväisiä. Päivä tarjosi mahdollisuuden verkostoitua ja saada uutta tietoa. Luennoitsijavalinnat koettiin onnistuneiksi ja luennoitsijoista eniten kiitosta sai uroterapeutti Ulla Manttaali.

Seuraavan koulutuspäivän suunnittelu aloitettiin heti koulutuspäivien päätyttyä. Vuoden 2018 tapaan ajatuksissa on kaksipäiväisen koulutuksen järjestäminen yhdessä Suomen Päiväkirurgisten Anestesiologien, SUOPAn kanssa. Yksi koulutuspäivien teemoista tulee olemaan ortopedia. Alustavasti koulutuspäivät on kaavailtu pidettäväksi Tampereella 24.-25.9.2020. Seuraa siis tulevia jäsenkirjeitä, FB- ja nettisivujamme www.paivakirurginenyhdistys.org Niistä löydät tuoreimmat tiedot.

Aurinkoista syksyä toivotellen,

Kirsti Lehtonen
Puheenjohtaja
Suomen Päiväkirurginen yhdistys ry

PS. Muistathan, että Päiväkirurgisen yhdistyksen apurahat tulevat haettavaksi marraskuussa.