Jäsenkirje 4_18

Turussa 26.11.2018

Hei kaikki jäsenet,

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin ravintola Itsudemossa Helsingissä 15.11.2018 klo 18 – 19. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa edelleen Kirsti Lehtonen. Muutoin kokoonpanossa tapahtui pieniä muutoksia, joista kerromme tarkemmin järjestäytymiskokouksen jälkeen tammikuussa. Kokous päätti myös jatkaa edelleen jäsenmaksuttomalla linjalla.

Edellisten vuosien tapaan yhdistys julistaa apurahan haettavaksi. Hakuohjeet löydät täältä. Toivomme runsaasti hakijoita. Ensi keväänä on IAAS:n Maailman kongressi Portugalin Portossa 27.-29.5.2019. Alustava ohjelma on julkaistu. Käy tutustumassa http://www.iaascongress2019.com/

Yhdistyksen seuraavaa koulutuspäivä järjestetään ensi vuonna taas yksipäiväisenä Tampereen Scandic Rosendahl’issa 20.9.2019. Päivän teemaksi valittiin toivotuista aiheista Päiväkirurginen urologia. Päivän ohjelma on jo melkein valmis – seuraa kotisivujamme www.paivakirurginenyhdistys.org .  Ohjelma julkaistaan myös Facebook -sivuillamme.

Haluan omasta ja hallituksen puolesta kiitää kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotaa kaikille mukavaa joulun odotusta!

Kirsti Lehtonen

Suomen Päiväkirurginen yhdistys ry